woensdag 26 december 2012

Top 12 van 2012!



Tumblr_mf6l32y7on1r1puajo1_r3_500_large


Afgelopen jaar heb ik (wat een wonder) veeeeel kleren gekocht! Het leek me wel leuk om jullie daarom even een overzichtje te geven met daarin mijn Top 12 aankopen van 2012! Wat vinden jullie ervan?

<3 Esther



 1) Dit spijkerjasje is echt by far mijn beste aankoop van dit jaar! Ik heb hem voor ongeveer €25,- bij de Primark in LONDON gekocht (:

2) Deze is trui is zoooo lekker warm! En ik vind hem nog leuk ook (: In de herfstvakantie was ik naar de tweedaagse van de universiteit in Nijmegen geweest (soort proefstuderen). Dat was echt heeel leuk en gezellig, en in het half uurtje vrije tijd dat we hadden heb ik bij de New Look in de V&D deze trui gekocht voor €25,- ^^
3) All stars! Het duurde even maar dit jaar heb ik ze eindelijk gekocht (:

4) Met dit blousje ben ik ook heel erg blij! Ook in Londen gekocht, bij de Forever 21 (: Voor ongeveer €15,-. De Forever 21 is echt geweldig! Als er een in Nederland zit ga ik hem heeeel snel opzoeken!

5) Deze laarsjes heb ik voor €90,- gekocht bij Invito, en ze lopen zoooo lekker! Ik ben er echt heel blij mee (:

6) Je ziet dit jaar steeds meer rode broeken, en omdat ik ze superleuk vind heb ik er ook maar een gekocht haha. Deze is van Cubus (in Noorwegen) en was ongeveer €20,-. 

7) Eigenlijk gewoon een standaard wit blousje dit, maar wel eindelijk eentje die me staat! Hij is van Pull&Bear en ik geloof dat hij €17,- was. Ik ben er echt heel blij mee, alleen jammer dat hij heel erg kreukt en eigenlijk niet gestreken mag worden...

8) Dit shirtje zit zó lekker! Daarom staat hij ook in mijn top 12. Deze komt ook uit Noorwegen, ik heb hem gekocht bij GinaTricot. Dit is echt een geweldige winkel, zo jammer dat hij niet in Nederland zit!
9) Deze schoenen zijn van de  Primark, en waren maar €9,-! Ik kon ze echt niet laten liggen ^^

10) Deze heb ik gekocht bij, jawel, de Hema haha! Hij was €21,- en ik vind hem leuk (: Ik moest eigenlijk even een jasje kopen voor mijn moeder en toen zag ik deze opeens hangen! Hé, best leuk shirtje dacht ik haha! 

11) Eigenlijk gewoon een simpel, normaal wit shirtje (oké, met een strik erop;D) maar ik ben er wel blij mee! Hij was €9,95 bij de H&M

12) En dan als laatste, op nummer 12, dit jurkje. Lekker zomers, je ziet het nu niet zo goed, met aardbeitjes erop (: Hij was €14,95 bij de H&M!




E7ade9304cb611e28a5c22000a1f8acf_7_large

3 opmerkingen:

  1. Dat spijkerjasje is echt heel erg mooi! Ik zoek ook nog een spijkerjasje. En dat witte shirtje met strik heb ik ook :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie items! En waaaaaaaauw die trui die op 2 staat is echt ge-wel-dig! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen ! Dat spijkerjasje is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen